Nyheder

Forbruger Europas årsrapport 2018

I Forbruger Europas årsrapport for 2018 kan du blandt andet læse om, hvad folk har klaget til os over og hvilke samarbejder og kampagner, vi har deltaget i.

Rapporten er opdelt i tre hovedområder. Klagestatistik, Årets kampagner, samt Aktiviteter og Events.

I klagestatistikken kan du blandt andet læse om:

  • Hvad vores topemner for klager var sidste år sammenlignet med året før,
  • Hvilke problemstillinger, der ofte ligger bag vores top tre klageområder,
  • Hvilke områder, der klages mere over - og hvilke, der klages mindre over. 

Under Årets kampagner kan du læse om, hvad Forbruger Europa har sat fokus på i løbet af året på sociale medier, i pressen, med nyhedsbreve og på vores hjemmeside. 

I Aktiviteter og Events kan du se et udpluk af de mange aktiviteter, vi deltager i for at udvikle og opkvalificere os - til gavn for forbrugerne. 

Klik på billedet herunder eller linket for at åbne Forbruger Europas Årsrapport 2018

Årsrapport 2018Forsiden til Forbruger Europas årsrapport 2018

Forbruger Europas nyhedsbrev

Forbruger Europa udsender jævnligt nyhedsbreve med gode råd og nyheder om forbrugerrettigheder i EU inden for en lang række områder, fx flyaflysning, leje af bil, køb af varer og fortrydelsesret.