Gå til resume Gå til indhold

Start din klage

Ung mand sidder foran bærbar PC
Artikel

Her finder du vores online formular og yderligere vejledning i, hvad du skal være opmærksom på.


Gå til indhold

Sådan er proceduren:

  • Før du klager til os, skal du have reklameret skriftligt til sælger.
  • Vi træffer ikke afgørelse i sagen, men forsøger at finde en forligsmæssig løsning med sælger.
  • Vi har en sagsbehandlingstid på gennemsnitligt fem måneder.

Din klage til Forbruger Europa skal indeholde:

  • Beskrivelse af problemstillingen.
  • Beskrivelse af dit krav.
  • Al korrespondance med sælger.
  • Relevant dokumentation som fx kopi af kontrakt, kvitteringer, ordrebekræftelse, flybilletter mv.

Vi kan ikke hjælpe dig med klager hvis:

  • Du har handlet med en dansk sælger.
  • Du har handlet med en sælger uden for EU, Norge eller Island. 
  • Du er erhvervsdrivende.

 

Start Klage

Sidst opdateret:   11. december 2015
 
 
  • Udskriv Udskriv
  • Tip en ven Tip en ven
  • Del Del