Skip navigation

Hver dag fra 10-12 kan du få gratis hjælp af vores jurister på chat eller hotline. Du skal acceptere cookies for at kunne bruge chatten. Du kan altid sende en mail til info@forbrugereuropa.dk

TEMA: Svindel på sociale medier

I 2020 har Forbruger Europa-netværket 15 års jubilæum. Det fejrer vi ved at sætte fokus på 12 vigtige emner i løbet af 2020. Ét emne for hver måned. De 12 emner vil løbende blive udgivet her på siden.

Månedens tema: Svindel på sociale medier

I februar stiller vi skarpt på fupbutikker og snyd på sociale medier. Hvordan kan vi blive bedre til at spotte svindlere på de sociale medier? 

Læs mere i temaet (lidt længere nede på siden), hvor vi har samlet Forbruger Europa-netværkets gode råd til den aktive forbruger. 

______________________________________________________________________________

JANUAR: Bæredygtighed

JANUAR: Bæredygtighed

Vil du gerne tage grønnere valg? Få vores gode tips til, hvordan du kan rejse og shoppe mere bæredygtigt i Europa.

10-01-2020

JANUAR: Bæredygtighed

 

FEBRUAR: Svindel på sociale medier

FEBRUAR: Svindel på sociale medier

Hvordan kan vi undgå at falde i digitale fælder, når vi bevæger os rundt på de sociale medier?

03-02-2020

FEBRUAR: Svindel på sociale medier

 

Hvem står bag?

Forbruger Europa-netværket er gået sammen om at finde de 12 emner, vi beskæftiger os mest med. Netværket består af 30 kontorer i alt: Ét i hvert EU-land samt i Norge og Island.

Hver måneds kampagne er udarbejdet af et eller to Forbruger Europa-kontorer. 

Du kan se mere om Forbruger Europa-netværket i videoen her:

find unfair deals