Skip navigation

Alle hverdage fra 10-12 kan du få gratis hjælp og gode råd af vores jurister på chat eller hotline (tlf. 4171 5200). Du skal acceptere cookies for at kunne bruge chatten. Se vores kontaktoplysninger her.

Materiale fra nordisk konference om forbrugerklager

Artikel -

Hvordan kommer de nye EU-regler til at påvirke behandling af forbrugerklager? Hvad kan vi forvente af den nye ODR-platform? Disse emner blev debatteret af repræsentanter fra nordiske klagesystemer, forbruger- og erhvervsorganisationer samt erhvervsdrivende til en konference i Eigtveds Pakhus d. 18. november 2015.

Præsentationer fra de forskellige oplægsholdere 

Tvisteløsning i Norge
Ingeborg Flønes, Forbrukerrådet i Norge

 

Det danske klagesystem i lyset af ADR
Susanne Maria Bager, Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen i Danmark

Det nye forbrugerklagesystem
Bo Dalsgaard, Dansk Erhverv

Det nye forbrugerklagesystem - en "modernisering"?  
Jakob Steenstrup, Forbrugerrådet Tænk

Utenomrettslig klagebehandling i de nordiske land
Linda Olsen, Norwegian

ADR/ODR
Jakob Reland, Elgiganten

Future Challenges for Consumer Dispute Resolution
Professor Christopher Hodges, University of Oxford

 

Yderligere information

Nordisk konference om nyt forbrugerklagesystem

Oprettet: 23. november 2015

Kunne du bruge siden?


For at se denne funktion, skal du først acceptere cookies.