Skip navigation

Hver dag fra 10-12 kan du få gratis hjælp af vores jurister på chat eller hotline. Du skal acceptere cookies for at kunne bruge chatten. Du kan altid sende en mail til info@forbrugereuropa.dk

Publikationer

Her kan du downloade diverse rapporter, undersøgelser og foldere udgivet af ECC-Netværket.

 

Gå til Alternative Dispute Resolution in the Air Passenger Rights Sector

06. februar 2013

Forbruger Europa netværkets rapport om klagemuligheder for flypassagerer i de enkelte EU-lande.

Gå til E-handelsrapport 2012

24. oktober 2012

Europæiske forbrugerklager. The European Online Marketplace: Consumer Complaints 2010-2011

Gå til European Small Claims Procedure Report

21. september 2012

Forbruger Europas netværkets rapport om den europæiske småkravsprocedure.

Gå til The cost of paying

27. august 2012

Forbruger Europa netværkets rapport om flyselskabers opkrævning af gebyrer ved betaling med betalingskort i forbindelse med køb af flybilletter på nettet.

Gå til Ti miljøtip fra EU-Kommissionen

27. august 2012

EU-Kommissionen har udsendt en brochure om hvordan du kan begrænse dit madspild, spare penge og beskytte miljøet.

Gå til Pjece: Gode råd til OL i London

11. juli 2012

Hvilke regler for bestilling af indkvartering og køb af billetter, når du er i London? Og kan du fortryde dit køb, når du har shoppet lidt for meget på Regent Street? Læs om pjecen og find den her.

Gå til Årsrapport 2011 for Forbruger Europa netværket

22. juni 2012

Forbruger Europa netværkets rapport for 2011 viser, at mere end 70.000 forbrugere har fået råd og hjælp af netværket.

Gå til ECC-Net Air Passenger Rights Report 2011

27. oktober 2011

En rapport om flypassagerers rettigheder i EU.

Gå til Online cross-border mystery shopping - state of the e-union

28. september 2011

En rapport om forbrugerforholdene på det europæiske e-handelsmarked.

Gå til Årsrapport 2010 for Forbruger Europa netværket

07. juni 2011

Årsrapport 2010 for Forbruger Europa netværket.

Publikationer