Skip navigation

Mandag, onsdag og fredag fra 13-15 kan du få gratis hjælp og gode råd af vores jurister på chat eller hotline (tlf. 4171 5200). Du skal acceptere cookies for at kunne bruge chatten. Se vores kontaktoplysninger her

"Forbruger Europa fortæller": Mød Forbruger Europas medarbejdere

28. februar 2020

Med syv nye videoer kan du møde Forbruger Europas team af medarbejdere og blive klogere på, hvem vi er og hvordan vi kan hjælpe forbrugerne. Du får også et par gode tips til at undgå de problemer, vi hører om fra forbrugerne.

Videoerne er delt op i de fem store klageområder, vi har, en video om, hvordan vores juridiske hjælp fungerer i praksis og en kortere video, som siger lidt om, hvordan vi kan hjælpe forbrugerne.

God fornøjelse og tak fordi du ser med :)

Mød medarbejderne i Forbruger Europa og hør lidt om, hvad vi kan hjælpe dig med. Forbruger Europa i Danmark hjælper hvert år tusindvis af forbrugere med hjælp, gode råd og vejledning i konkrete klagesager - helt gratis. 

Hvem er Forbruger Europa?

Hvad kan vi gøre for dig - og hvad sker der, når du opretter en klage?

Forbruger Europa yder juridisk hjælp til dig, som har problemer med en sælger i et andet land. Vi har kontorer i alle EU-lande samt Norge, Island og UK.

Vurderer vi, at du har et krav, sender vi din sag til vores søsterkontor i det land, hvor sælger har hjemme. 

Hør om, hvordan vi kan hjælpe, fra vores kommunikationsmedarbejder, Ditte, i videoen. 

 

 

Skal du leje bil? Her er de typiske problemer - og hvad du kan gøre

Uforudsete ekstraudgifter, dobbeltforsikringer, ubegrundede opkrævninger på din konto efter at du er kommet hjem... Problemerne kan være mange. 

Hør om, hvordan vi kan hjælpe, fra en af vores jurister, Christiane. 

 

Problemer med et køb fra en webshop i udlandet? Det har du ret til

Er du kommet til at lave et fejlkøb online? Eller var din vare i stykker, da du modtog den? 

Hør om, hvordan vi kan hjælpe, fra en af vores jurister, Christel. 

 

Var flyet forsinket eller aflyst? Bagagen forsvundet? Det har du ret til

Hos Forbruger Europa modtager vi hvert år mange klager over flyforsinkelser eller aflysninger samt bagager der er mistet eller ødelagt. Er det sket for dig, kan du bl.a. have ret til erstatning eller kompensation.

Hør om, hvordan vi kan hjælpe, fra en af vores jurister, Anna.

 

Fanget i et online abonnement? Hør om dine rettigheder og de gode råd

Har du oplevet at blive bundet af et abonnement, du ikke vidste, at du gik med til? Eller at blive opkrævet for pakker, du har modtaget - men ikke vidste, du havde bestilt? Det kan ske for alle.

Hør om, hvordan vi kan hjælpe, fra en af vores jurister, Kristina.

 

Lever pakkerejse / hotel ikke op til forventningerne? Det har du ret til

Hos Forbruger Europa modtager vi hvert år klager over pakkerejser, der er gået galt, og hoteller, der ikke lever op til det forventede. Er det sket for dig? Du kan muligvis have ret til et afslag i prisen.

Hør om, hvordan vi kan hjælpe, fra leder af Forbruger Europa, Lars Arent.

 

Kvinde kigger på tablet

Når du tilmelder dig, giver du samtykke til, at vi sender dig vores nyhedsbrev. Du kan til enhver tid afmelde dig og derved trække dit samtykke tilbage.
Se Forbruger Europas persondatapolitik.

 

PRESSEKONTAKT

Ditte Juul Reder

Telefon 4171 5075

djr@forbrugereuropa.dk

Kunne du bruge siden?