Skip navigation

Mandag, onsdag og fredag fra 13-15 kan du få gratis hjælp og gode råd af vores jurister på chat eller hotline (tlf. 4171 5200). Du skal acceptere cookies for at kunne bruge chatten. Se vores kontaktoplysninger her

Fire film om billeje i udlandet

Artikel -

Billeje i udlandet er efter flyrejser det område, som danske forbrugere klager mest til Forbruger Europa over. Forbruger Europa står bag en film, der i fire afsnit følger Allan og kameramanden Rudi, som kæmper sig vej gennem den jungle, det kan være at leje bil i udlandet. Du kan se filmene herunder.

Afsnit 1: Få styr på, hvilket firma du indgår aftalen med:

Afsnit 2: Forstå kontrakten, inden du underskriver:

Afsnit 3: Betal med internationalt kreditkort: 

Afsnit 4: - Tjek bilen ved ud- og aflevering:

Få hjælp til din klage

Hvis det ikke lykkedes dig at komme igennem med dine krav, kan du altid henvende dig til Forbruger Europa – enten på chat, mail eller hotlinen – og høre, om vi mener, at du har et krav. Du kan også gå direkte til klageformularen.

Har du et krav, vil vi sende din sag til vores kollegaer på Forbruger Europa-kontoret i det land, hvor sælger har hjemme. Vores kollegaer kan ikke træffe en afgørelse i sagen, men vil forsøge at finde en forligsmæssig løsning med sælger.

Hvad hører vi om fra forbrugerne? 

Hør en af vores jurister fortælle om, hvilke problemer, vi hører om fra forbrugerne, hvilke gode råd, vi har - og hvordan Forbruger Europa kan hjælpe, hvis du har en klage.

 

Oprettet: 01. marts 2018

Kunne du bruge siden?


For at se denne funktion, skal du først acceptere cookies.