Afsnit 1: Få styr på, hvilket firma du indgår aftalen med:
Afsnit 2: Forstå kontrakten, inden du underskriver:
Afsnit 3: Betal med internationalt kreditkort:
Afsnit 4: - Tjek bilen ved ud- og aflevering:
Få hjælp til din klage
Hvis det ikke lykkedes dig at komme igennem med dine krav, kan du altid henvende dig til Forbruger Europa – enten på chat, mail eller hotlinen – og høre, om vi mener, at du har et krav. Du kan også gå direkte til klageformularen.
Har du et krav, vil vi sende din sag til vores kollegaer på Forbruger Europa-kontoret i det land, hvor sælger har hjemme. Vores kollegaer kan ikke træffe en afgørelse i sagen, men vil forsøge at finde en forligsmæssig løsning med sælger.
Hvad hører vi om fra forbrugerne?
Hør en af vores jurister fortælle om, hvilke problemer, vi hører om fra forbrugerne, hvilke gode råd, vi har - og hvordan Forbruger Europa kan hjælpe, hvis du har en klage.