Fire film om billeje i udlandet

Artikel -


Billeje i udlandet er efter flyrejser det område, som danske forbrugere klager mest til Forbruger Europa over. Forbruger Europa står bag en film, der i fire afsnit følger Allan og kameramanden Rudi, som kæmper sig vej gennem den jungle, det kan være at leje bil i udlandet. Du kan se filmene herunder.

Afsnit 1: Få styr på, hvilket firma du indgår aftalen med:

Afsnit 2: Forstå kontrakten, inden du underskriver:

Afsnit 3: Betal med internationalt kreditkort: 

Afsnit 4: - Tjek bilen ved ud- og aflevering:

Få hjælp til din klage

Hvis det ikke lykkedes dig at komme igennem med dine krav, kan du altid henvende dig til Forbruger Europa – enten på chat, mail eller hotlinen – og høre, om vi mener, at du har et krav. Du kan også gå direkte til klageformularen.

Har du et krav, vil vi sende din sag til vores kollegaer på Forbruger Europa-kontoret i det land, hvor sælger har hjemme. Vores kollegaer kan ikke træffe en afgørelse i sagen, men vil forsøge at finde en forligsmæssig løsning med sælger.

Oprettet: 01. marts 2018

Kunne du bruge siden?