Skip navigation

Her finder du vores online formular og yderligere vejledning i, hvad du skal være opmærksom på.

SÅDAN ER PROCEDUREN:

  • Før du klager til os, skal du have klaget skriftligt til sælger.
  • Du skal bruge et EU login for at kunne oprette en sag. Læs evt. vores guide til at oprette EU login.
  • Din klage til sælger skal vedhæftes som dokumentation til sagen hos os.
  • Vi kontakter sælger for at løse sagen med et forlig. Vi træffer ikke en afgørelse som fx et klagenævn eller en domstol.
  • Vi har en sagsbehandlingstid på gennemsnitligt 3-4 måneder

DIN KLAGE TIL FORBRUGER EUROPA SKAL INDEHOLDE:

  • Dit fulde navn og din e-mailadresse
  • Virksomhedens navn og evt. et link til deres hjemmeside
  • Beskrivelse af problemstillingen
  • Beskrivelse af dit krav
  • Al korrespondance med sælger
  • Relevant dokumentation som fx kopi af kontrakt, kvitteringer, ordrebekræftelse, flybilletter mv.

VI KAN IKKE HJÆLPE DIG MED KLAGER HVIS:

Start Klage

Kunne du bruge siden?