Skip navigation

Hver dag fra 10-12 kan du få gratis hjælp af vores jurister på chat eller hotline. Du skal acceptere cookies for at kunne bruge chatten. Du kan altid sende en mail til info@forbrugereuropa.dk

Start din klage

Her finder du vores online formular og yderligere vejledning i, hvad du skal være opmærksom på.

SÅDAN ER PROCEDUREN:

  • Før du klager til os, skal du have klaget skriftligt til sælger.
  • Når du klikker på "start din klage"-knappen nedenfor, bliver du stillet et par spørgsmål om din sag, og herefter kommer du videre til sagsbehandlingssystemet. Du skal bruge et EU login for at kunne oprette en sag. Læs evt. vores guide til at oprette EU login.
  • Din klage til sælger skal vedhæftes som dokumentation til sagen hos os.
  • Vi kontakter sælger for at løse sagen med et forlig. Vi træffer ikke en afgørelse som fx et klagenævn eller en domstol.
  • Vi har en sagsbehandlingstid på gennemsnitligt 3-4 måneder

DIN KLAGE TIL FORBRUGER EUROPA SKAL INDEHOLDE:

  • Dit fulde navn og din e-mailadresse
  • Virksomhedens navn og evt. et link til deres hjemmeside
  • Beskrivelse af problemstillingen
  • Beskrivelse af dit krav
  • Al korrespondance med sælger
  • Relevant dokumentation som fx kopi af kontrakt, kvitteringer, ordrebekræftelse, flybilletter mv.

VI KAN IKKE HJÆLPE DIG MED KLAGER HVIS:

Start Klage

Kunne du bruge siden?


For at se denne funktion, skal du først acceptere cookies.