Skip navigation

Hver dag fra 10-12 kan du få gratis hjælp af vores jurister på chat eller hotline. Du skal acceptere cookies for at kunne bruge chatten. Du kan altid sende en mail til info@forbrugereuropa.dk

Har du en sag hos Forbruger Europa?

Artikel -

Har du allerede en sag i gang hos Forbruger Europa? Læs om, hvordan du kontakter din sagsbehandler eller tilføjer ny information her.

Hvis du har en verserende sag hos Forbruger Europa, får du altid en e-mail fra sagsbehandleren, når der er nyt i din sag.

Hvordan tilføjer jeg nyt til min sag? 

For at tilføje nyt til sagen, skal du svare på den e-mail, du har fået fra sagsbehandleren.

Det er derfor ikke nødvendigt at logge ind i vores sagsbehandlingssystem.

Hvis du alligevel gerne vil logge ind i systemet og se din sag eller status og eventuelt tilføje nyt til sagen, gør du det her.

For at logge ind i sagsbehandlingssystemet, skal du have oprettet et EU-login. Se mere om oprettelse af EU-login her

Oprettet: 06. februar 2020

Kunne du bruge siden?


For at se denne funktion, skal du først acceptere cookies.