Skip navigation

Mandag, onsdag og fredag fra 13-15 kan du få gratis hjælp og gode råd af vores jurister på chat eller hotline (tlf. 4171 5200). Du skal acceptere cookies for at kunne bruge chatten. Se vores kontaktoplysninger her

Har du en sag hos Forbruger Europa?

Artikel -

Har du allerede en sag i gang hos Forbruger Europa? Læs om, hvordan du kontakter din sagsbehandler eller tilføjer ny information her.

Hvis du har en verserende sag hos Forbruger Europa, får du altid en e-mail fra sagsbehandleren, når der er nyt i din sag.

Hvordan tilføjer jeg nyt til min sag? 

For at tilføje nyt til sagen, skal du svare på den e-mail, du har fået fra sagsbehandleren.

Det er derfor ikke nødvendigt at logge ind i vores sagsbehandlingssystem.

Hvis du alligevel gerne vil logge ind i systemet og se din sag eller status og eventuelt tilføje nyt til sagen, gør du det her.

For at logge ind i sagsbehandlingssystemet, skal du have oprettet et EU-login. Se mere om oprettelse af EU-login her

Hvad hører vi om fra forbrugerne? 

Har du oplevet problemer med et køb i udlandet? Været forsinket med flyet? Blevet snydt, da du skulle leje bil? Du kan måske have krav på at få penge refunderet eller kompensation. Forbruger Europa er klar til at hjælpe - helt gratis. Hør mere i videoen om, hvad vi kan hjælpe med.

Hør en af vores medarbejdere fortælle om, hvilke problemer, vi hører om fra forbrugerne, hvilke gode råd, vi har - og hvordan Forbruger Europa kan hjælpe, hvis du har en klage.

 

Oprettet: 06. februar 2020

Kunne du bruge siden?


For at se denne funktion, skal du først acceptere cookies.