Hvis du har en verserende sag hos Forbruger Europa, får du altid en e-mail fra sagsbehandleren, når der er nyt i din sag.
Hvordan tilføjer jeg nyt til min sag?
For at tilføje nyt til sagen, skal du svare på den e-mail, du har fået fra sagsbehandleren.
Det er derfor ikke nødvendigt at logge ind i vores sagsbehandlingssystem.
Hvis du alligevel gerne vil logge ind i systemet og se din sag eller status og eventuelt tilføje nyt til sagen, gør du det her.
For at logge ind i sagsbehandlingssystemet, skal du have oprettet et EU-login. Se mere om oprettelse af EU-login her.
Hvad hører vi om fra forbrugerne?
Har du oplevet problemer med et køb i udlandet? Været forsinket med flyet? Blevet snydt, da du skulle leje bil? Du kan måske have krav på at få penge refunderet eller kompensation. Forbruger Europa er klar til at hjælpe - helt gratis. Hør mere i videoen om, hvad vi kan hjælpe med.
Hør en af vores medarbejdere fortælle om, hvilke problemer, vi hører om fra forbrugerne, hvilke gode råd, vi har - og hvordan Forbruger Europa kan hjælpe, hvis du har en klage.