Forbruger Europas hjælp er gratis

Artikel - 11. december 2014


Vi kan hjælpe dig, hvis der er opstået problemer mellem dig og en sælger i et andet EU-land, Norge eller Island.

Forbruger Europa indgår i et netværk, som ikke træffer afgørelser. Vores sagsbehandling forudsætter derfor, at den erhvervsdrivende vil indgå i en dialog med vores søsterkontor, og vores hjælp er gratis. 

Når du kontakter Forbruger Europa for at få hjælp til besvarelse af spørgsmål eller behandling af klagesager, skal du være opmærksom på, at vi registrerer dine oplysninger. Vi opfordrer dig til at læse privatlivspolitikken om dine rettigheder.

Hvis du blot har spørgsmål til et problem, eller hvis du er i tvivl, om du skal  oprette en klagesag, kan du kontakte til vores hotline:

  • Telefon 41 71 52 00 (hverdage kl. 10-12)
  • info@forbrugereuropa.dk

 Ønsker du at få hjælp til en klagesag, skal du oprette din klage.

 

Sidst opdateret: 11. december 2015

Kunne du bruge siden?